ფერის სიძლიერე ხშირად არ მიაჩნიათ მნიშვნელოვნად, თუმცა მარკეტოლოგები დიდ დროს ხარჯავენ ამ მნიშვნელოვან ელემენტზე. სინამდვილეში, ფერი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელსაც მარკეტოლოგები და დიზაინერები დიდ ყურადღებას აქცევენ ლოგოს შექმნისას. ფერის სიძლიერე ხშირად არ მიაჩნიათ მნიშვნელოვნად, თუმცა მარკეტოლოგები დიდ დროს ხარჯავენ ამ მნიშვნელოვან ელემენტზე. სინამდვილეში, ფერი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელსაც მარკეტოლოგები და დიზაინერები დიდ ყურადღებას აქცევენ ლოგოს შექმნისას.
ფერი ადამიანში სხვადასხვა ემოციებს აღძრავს. წითელი ფერი იწვევს სტიმულაციას, მადას და ასევე იპყრობს ყურადღებას, სწორედ ამიტომ იყენებენ წითელ ფერს , Coca-Cola, Frito Lay და Budweiser. ცისფერი ფერი ქმნის ნდობისა და სანდოობის შეგრძნებას- ამის ნახვა შეგიძლიათ ლოგოებზე, როგორებიცაა Facebook, CitiBank და Samsung.
უფრო მეტი ინფორმაციის მისაღებად, მარკეტინგის ფერის ფსიქოლოგიის შესახებ, იხილეთ ქვემოთ მოყვანილი მაგალითები.
წითელი ფერი იწვევს: მადას, სტიმულირებას და ყურადღებას;
წითელი ფერი იწვევს ადამიანის პულსის აჩქარებას;
ლურჯი ქმნის ბრენდისადმი სანდოობის შეგრძნებას;
უმეტესობა ადამიანების საყვარელი ფერი;
გადმოსცემს პროფესიონალიზმსა და სიძლიერეს;
ლურჯი ასოცირდება მადის შემცირებასთან და ამიტომ მას არ იყენებენ სწრაფი კვების ბრენდები;
ყვითელი ასოცირდება ოპტიმიზმთან და ბედნიერებასთან;
ასტიმულირებს ფსიქიკურ პროცესებს;
მწვანე ფერს ირჩევენ ბრენდები ან პროდუქტები, რომლებიც ეკო მეგობრულია;
მწვანე იზიდავს შემოსავლებს და სწორედ ამიტომ იყენებენ ფინანსური ბრენდები;
ასოციაცია: ჯანმრთელობა, ნაყოფიერება და დასვენება;
სტაფილოსფერი მოუწოდებს მოქმედებისკენ;
მოქმედებს იმპულსულ მყიდველზე;
ბრენდს წარმოაჩენს, როგორც მხიარულ და თავდაჯერებულს;
გადმოსცემს პროფესიონალიზმს;
შავი ფერი გამოხატავს ავტორიტეტს და ინტელექტს;
აჩვენებს მაღალ ხარისხის და აღიქმება, როგორც ფუფუნების საგანი;
პროექტების მრავალფეროვნება;
ბრენდები იყენებენ მრავალ ფერს, რომ გამოირჩეოდნენ სხვა ბრენდებისგან;
ბრენდები, რომლებიც იყენებენ რამდენიმე ფერს, წარმოადგენს სხვადასხვა სეგმენტს, ქვეყნებს და შეთავაზებებს;