ფერის როლი ბრენდინგში (ინფოგრაფიკა)

ფერის როლი ბრენდინგში (ინფოგრაფიკა)
07 ივლისი 2020     8753

ფერის როლი ბრენდინგში (ინფოგრაფიკა)

ფერის სიძლიერე ხშირად არ მიაჩნიათ მნიშვნელოვნად, თუმცა მარკეტოლოგები დიდ დროს ხარჯავენ ამ მნიშვნელოვან ელემენტზე. სინამდვილეში, ფერი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელსაც მარკეტოლოგები და დიზაინერები დიდ ყურადღებას აქცევენ ლოგოს შექმნისას. ფერის სიძლიერე ხშირად არ მიაჩნიათ მნიშვნელოვნად, თუმცა მარკეტოლოგები დიდ დროს ხარჯავენ ამ მნიშვნელოვან ელემენტზე. სინამდვილეში, ფერი არის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელსაც მარკეტოლოგები და დიზაინერები დიდ ყურადღებას აქცევენ ლოგოს შექმნისას.

ფერი ადამიანში სხვადასხვა ემოციებს აღძრავს. წითელი ფერი იწვევს სტიმულაციას, მადას და ასევე იპყრობს ყურადღებას, სწორედ ამიტომ  იყენებენ წითელ ფერს , Coca-Cola, Frito Lay და Budweiser. ​ცისფერი ფერი ქმნის ნდობისა და სანდოობის შეგრძნებას- ამის ნახვა შეგიძლიათ ლოგოებზე, როგორებიცაა Facebook, CitiBank და Samsung. 

უფრო მეტი ინფორმაციის მისაღებად, მარკეტინგის ფერის ფსიქოლოგიის შესახებ, იხილეთ ქვემოთ მოყვანილი მაგალითები.


web development,website,mobile applogo,saitis damzadeba,mobiluri aplikaciis damzadeba


წითელი ფერი იწვევს: მადას, სტიმულირებას და ყურადღებას;
წითელი ფერი იწვევს ადამიანის პულსის აჩქარებას;



საიტი,საიტის დამზადება,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo


ლურჯი ქმნის ბრენდისადმი სანდოობის შეგრძნებას;
უმეტესობა ადამიანების საყვარელი ფერი;
გადმოსცემს პროფესიონალიზმსა და სიძლიერეს;
ლურჯი ასოცირდება მადის შემცირებასთან და ამიტომ მას არ იყენებენ სწრაფი კვების ბრენდები;


საიტი,საიტის დამზადება,ყვითელი,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo



ყვითელი ასოცირდება ოპტიმიზმთან და ბედნიერებასთან;
ასტიმულირებს ფსიქიკურ პროცესებს;


საიტი,საიტის დამზადება,მწვანე,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo



მწვანე ფერს ირჩევენ ბრენდები ან პროდუქტები, რომლებიც ეკო მეგობრულია;
მწვანე იზიდავს შემოსავლებს და სწორედ ამიტომ იყენებენ ფინანსური ბრენდები;
ასოციაცია: ჯანმრთელობა, ნაყოფიერება და დასვენება;



საიტი,საიტის დამზადება,სტაფილოსფერი,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo


სტაფილოსფერი მოუწოდებს მოქმედებისკენ;
მოქმედებს იმპულსულ მყიდველზე;
ბრენდს წარმოაჩენს, როგორც მხიარულ და თავდაჯერებულს;


საიტი,საიტის დამზადება,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo


გადმოსცემს პროფესიონალიზმს;
შავი ფერი გამოხატავს ავტორიტეტს და ინტელექტს;
აჩვენებს მაღალ ხარისხის და აღიქმება, როგორც ფუფუნების საგანი;



საიტი,საიტის დამზადება,google,ebey,ბრენდინგი,მობილური აპლიკაციის დამზადება,websaitis damzadeba,mobile app,branding,logo

პროექტების მრავალფეროვნება;
ბრენდები იყენებენ მრავალ ფერს, რომ გამოირჩეოდნენ სხვა ბრენდებისგან;
ბრენდები, რომლებიც იყენებენ რამდენიმე ფერს, წარმოადგენს სხვადასხვა სეგმენტს, ქვეყნებს და შეთავაზებებს;

დეა კუსრაშვილი

დეა კუსრაშვილი