როგორ მივიღოთ მაღალი შედეგი Google Shopping-დან

როგორ მივიღოთ მაღალი შედეგი Google Shopping-დან
18 ოქტომბერი 2021     4075

როგორ მივიღოთ მაღალი შედეგი Google Shopping-დან

Google Ads წარმოუდგენლად მძლავრი PPC სისტემაა, რომელსაც აქვს მრავალი სხვადასხვა განთავსება და რეკლამის ტიპი, რომელთაგან ერთ-ერთია Google Shopping. Google Shopping არის ძლიერი პლატფორმა, რომელიც აერთიანებს სავაჭრო ცენტრს (სადაც განთავსებულია თქვენი პროდუქტების სიახლეები) Google Ads- სთან (სადაც თქვენ რეალურად მართავთ თქვენს კამპანიებს).
Google Ads– ის საშუალებით არამარტო თქვენი ბრენდისა და თქვენი USP– ს, არამედ ცალკეული პროდუქტების პოპულარიზაციის შესაძლებლობა უზარმაზარ პოტენციალს ქმნის ელექტრონული კომერციის ბიზნესისთვის, რაც საშუალებას გაძლევთ მიწვდეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის დიიდ ნაწილს და გაზარდოთ გაყიდვები. აუდიტორიის წევრები აქტიურად ეძებენ თქვენი პროდუქტების მსგავსს და თუ სწორ პროდუქტს იპოვნიან, ისინი მზად არიან შესაძენად.
წარმოგიდგენთ 5 საუკეთესო გზას წარმატებული Google Shoppig-ის:

აქცენტი გააკეთეთ პროდუქტის მონაცემებზე და არა საკვანძო სიტყვებზე

როდესაც საქმე Google Shopping კამპანიას ყველაფერი პროდუქტის კატეგორიებსა და პროდუქტის მონაცემებზე მოდის.  თქვენ აღარ გჭირდებათ  წინადადებები საკვანძო სიტყვებზე; ამის ნაცვლად, Google ავტომატურად აწყვილებს თქვენს პროდუქტებს, რომლებიც ერთმანეთთან შესაბამისობაშია თქვენს მიერ მოწოდებული მონაცემების საფუძველზე. პროდუქტის ჯგუფები ამის ნაწილია, რადგან ისინი საშუალებას გაძლევთ დაალაგოთ თქვენი პროდუქტი და დაამატოთ მასი ცალკეული ნიშნები, ასევე მნიშვნელოვანია პროდუქტის სათაურები და აღწერილობები. მოდით ვნახოთ მაგალითი. თუ მოძებნით "იასამნისფერ Nike" - ს, იხილავთ Shopping Ad- ის სურათების მთელ ჩამონათვალს, მიუხედავად იმისა, რომ არცერთი კამპანია არ იყო ოპტიმიზირებული "purple Nike" საკვანძო სიტყვისთვის. ამის ნაცვლად, Google- მა შეძლო პროდუქტების იდენტიფიცირება, რომლებიც საძიებო ნიშნით იზიარებდნენ ბრენდის სახელს და ფერს და შესაბამისობაში მოჰყავს მომხმარებელთან შესაბამისი პროდუქცია.

google shopping,google,ონლაინ მაღაზიის დამზადება,online shopping,ecommerce,mobile app

ნუ დაივიწყებთ გაყიდვების ფასების მითითებას თქვენი პროდუქტის მონაცემებში. ასევე თქვენ შეგიძლიათ პროდუქციები წარმოადგინოთ ფასდაკლებით და მიუთითოთ ამ ფასით სარგებლობის ვადა.

გამოიყენეთ სურათები, რომელებიც მხოლოდ კონკრეტულ პროდუქტს შეიცავს

როდესაც თქვენი სავაჭრო რეკლამა გამოჩნდება, გინდათ, რომ ხალხმა ეს დაუყოვნებლივ შეამჩნიოს და ზუსტად გაიგოს რას სთავაზობთ. საუკეთესო შედეგის მისაღწევად, გირჩევთ გამოიყენოთ მკაფიო და მაღალი ხარისხის სურათები, რომლებიც შეიცავს მხოლოდ პროდუქტის სურათებს თეთრ ფონზე. ეს არის ის, რასაც, როგორც წესი, ხედავთ, როდესაც მოდით გავეცნოთ მაგალითს, თუ რატომ არის ეს ასე მნიშვნელოვანი. ამ მაგალითში შეგიძლიათ ნახოთ, რომ მეორე და მეოთხე რეკლამები მნიშვნელოვნად უფრო გამოირჩევა, ვიდრე მესამე, რომელიც თითქმის ერწყმის ფონს და ართულებს პროდუქტის დანახვას. 

google shopping,google,ონლაინ მაღაზიის დამზადება,online shopping,ecommerce,mobile app

შეამოწმე მობილურზე, მაგრამ ნუ დაეყრდნობი მას

მეტი ონლაინ ტრაფიკი მოდის მობილური მოწყობილობებზე, ვიდრე პერსონალური კომპიუტერიდან ან ლეპტოპიდან, მაგრამ იცოდით, რომ რეალურად შესყიდვები ხდება, უფრო მეტი პერსონალური კომპიუტერიდან? მთელი ტრაფიკის 53% ხდება მობილურით, მაგრამ მობილურით ონლაინ შესყიდვები მხოლოდ 32%-ია.  ეს არ არის ძალიან შოკისმომგვრელი. ხალხს უყვარს მობილური ტელეფონის დათვალიერება და სწრაფად საჭირო ინფორმაციის ან პროდუქციის ძიება, თუმცა სავარაუდოდ, ისინი აკეთებენ შედარების, იკვლევენ და რეალურად პროდუქციის შესყიდვას აკეტებენ პერსონალური კომპიუტერიდან. 

მომხმარებელს შესთავაზეთ კონკურენტუნარიანი ფასები

როდესაც თქვენი პოტენციური მომხმარებლები ეძებენ პროდუქციას, მათ ეძლევათ მოკლე ინფორმაცია. ისინი ხედავენ პროდუქტის სურათს, ბრენდის სახელს და ფასს. მიუხედავად იმისა, რომ ზოგჯერ ფასი მიუთითებს ხარისხზე და ხარისხი იმარჯვებს, ზოგჯერ ეს ასე არ არის. თუ თქვენ გაქვთ ორი მზის სათვალე, რომლებიც წარმოუდგენლად ჰგავს ერთმანეთს, მაგალითად,  ერთის ფასი შეადგენს 79 ლარს, ხოლო მეორე სათვალის  143 ლარს, ძნელი არ არის იმის გარკვევა, თუ პირველ რიგში რომელ პროდუქციას ნახავენ. თქვენ ყველაზე წარმატებული იქნებით, როდესაც შეისწავლით ბაზარს და იპოვით გზებს, რომ თქვენი ფასები კონკურენტუნარიანი იყოს, თქვენი პროდუქტის მსგავსი პროდუქტებთან შედარებით.

შეაგროვეთ მიმოხილვები/შეფასებები (Reviews), რომ გამოირჩეოდეთ

მიმოხილვებს გაყიდვებში უზარმაზარი ძალა აქვს. მომხმარებელთა 90%, რომლებიც მიმოხილვებს კითხულობენ, გავლენას ახდენს მათი შეძენის გადაწყვეტილებაზე და მომხმარებლები მზად არიან დახარჯონ საშუალოდ 31% მეტი ბიზნესის კარგი მიმოხილვის მქონე კომპანიებზე. 



google shopping,google,ონლაინ მაღაზიის დამზადება,online shopping,ecommerce,mobile app,review

შეჯამება

თუ გინდათ მეტი სარგებლობა მიიღოთ Google Shopping- ით, მნიშვნელოვანია ისარგებლოთ კონკურენტული სტრატეგიებით (რაც მოიცავს კონკურენტულ ფასებს!), რაც დაგეხმარებათ სამიზნე აუდიტორიის მიღწევაში და უკეთესი კონკურენციის მიღწევაში. იმის გამო, რომ სარეკლამო სისტემა ძალიან რთულია, თქვენ გჭირდებათ გამოცდილი გუნდი ან კომპანია, რომელიც შეისწავლის თქვენი ბიზნესის ბაზარს, მომხმარებლების ქცევებს და დაგეგმავს სწორ და შედეგიან სარეკლამო კამპანიას, რომლითაც თქვენ შეძლებთ კონკურენცია გაუწიოთ თქვენს კონკურენტებს და გაზარდოთ, როგორც გაყიდვები, ასევე ცნობადობა. დღეს კომპანიების უდიდესი ნაწილი ცდილობს გადავიდეს ონლაინ სივრცეზე და თავის მომხმარებლებს მუდმივად შესთავაზოს პროდუქცია. გამომდინარე იქიდამ, რომ დღეს ონლაინ გაყიდვებზე მოთხოვნა დიდია, საჭიროა ბიზნესზე მორგებული სარეკლამო კამპანიები, რადგან ბიუჯეტი გახარჯული იქნას მიზნობრივ აუდიტორიაზე და იყოს შედეგობრივი. 
გაიგეთ მეტი, თუ როგორ შეგიძლიათ გაყიდვების გაზრდა, სწორი სარეკლამო კამპანიის საშუალებით, გადადი ლინკზე

დეა კუსრაშვილი

დეა კუსრაშვილი

ჩვენ ვაფასებთ თქვენს კონფიდენციალურობას

ჩვენ ვიყენებთ ქუქიებს ვებ საიტის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად, ანალიტიკისთვის და პერსონალიზებული რეკლამისთვის. ღილაკზე "თანხმობა"-ს დაჭერით, თქვენ ეთანხმებით ქუქიების გამოყენებას. ქუქიების პოლიტიკა