ყოველწლიურად იცვლება მობილური აპლიკაციების დიზაინის ფერების ტენდენციები, რის გამოც ხშირად ვხედავთ სტანდარტიზებული ფერების სქემებს, რომლებიც ერთდროულად გვხდება სხვადასხვა აპლიკაციებში.
სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ყურადღება მიაქციოთ ფერს, რომელსაც აირჩევთ აპლიკაციის დიზაინისთვის, რადგან მათ შეუძლიათ გავლენა მოახდინონ ადამიანების განწყობაზე, ქცევაზე და სტრესულ დონეზე, შესაბამისად ფერებს შეუძლიათ, როგორც მოხიბლონ თქვენი მომხმარებლები, ასევე დაუტოვონ არალერევანტური შთაბეჭდილებები.
ამ სტატიაში გაგაცნობთ რჩევებს, რომლებიც დაგეხმარებათ აირჩიოთ სწორი ფერები თქვენი მობილური აპლიკაციის დიზაინისთვის + ვიზუალური ინსპირაციები.
აირჩიეთ ფერი, რომელიც ასახავს შესაბამის ემოციებს.
ჩვენ სპეციფიკურ ფერებს ვუკავშირებთ გარკვეულ ემოციებს. ადამიანების უმეტესობისთვის ლურჯი შეესაბამება ნდობას, უსაფრთხოებას და საიმედოობას. წითელი ასოცირდება სიჩქარესთან, ენერგიასთან და გადაუდებელობასთან. ნარინჯისფერი სიამოვნებას ანიჭებს გართობას და მოქმედებას, ხოლო ყვითელი ოპტიმისტური და ყურადღების მიპყრობას. შავი ფერი მიუთითებს მაღალტექნოლოგიურ, გლუვ დიზაინზე, ვარდისფერი კი ქალურია. მწვანე, გასაკვირი არ არის, სიმდიდრეს ნიშნავს.
შეამოწმეთ ფერები, რომლებსაც იყენებენ თქვენი კონკურენტები
მობილური აპლიკაციის დიზაინის სეფასება არ ხდება, მხოლოდ მასში გამოყენებული აიქონების ან ღილაკების დიზაინის მიხედვით. მთავარია ყველა დეტალის და ფერების ურთიერთშერწყმა. სწორად არჩეულ ფერთა ფალიტრასთან ერთად, კარგი იქნება, თუ დაუმატებთ ნეირომორფულ დეტალებს.
დაამატეთ მობილური აპლიკაციის დიზაინის მეოთხე C.
დიზაინის 3-C წესი შედგება თანმიმდევრულობის, სიცხადისა და შინაარსისგან. როდესაც აირჩევთ ფერს (მეოთხე C), გახსოვდეთ, რომ ისინი მხარს დაუჭერენ შინაარსს და ფუნქციონირებას. ვიზუალური ინტერფეისის დიზაინში იფიქრეთ ფერების სქემებზე, ურთიერთქმედების დიზაინთან, სისტემის დიზაინთან და სერვისის დიზაინთან ერთად. ჩართეთ არჩეული ფერის შაბლონები მომხმარებლის ქცევაში და ნაკადში. გაითვალისწინეთ ინტერფეისის ელემენტების ურთიერთქმედება და თუ როგორ მოქმედებს აპლიკაცია ბრენდის, პროდუქტისა და ვებსაიტის ეკოსისტემაში.
დაიწყეთ საფუძვლებიდან
დიახ, ეს ეხება UI- ს იერარქიას, პირველადი და მეორადი ფერები, ზედაპირი, ფონი და კომუნიკაცია თქვენს არჩეულ ფერთან.
არ შეგეშინდეთ წესების დარღვევის.
Google-ის ახალი აპლიკაციის აიქონებს, მწვავე კრიტიკა აქვთ გაურკვევლობის გამო. მართებულია, თუ არა ეს კრიტიკა, კომპანიამ, ალბათ, ჩაატარა საკმარისი ტესტირება და აქვს შესაბამისი მიზეზები, რომ აერჩიათ მსგავსი ფერადი სქემა.
მაშინაც კი, თუ იგი დაარღვევს წესებს ნაკლები ფერისა და განსაზღვრისთვის, ის მაინც თანმიმდევრულობის ერთგული რჩება. შესაძლოა Google– ს მიზანი ჰქონდა მომხმარებლის ეკრანზე ხილვადობის შენარჩუნება ან ბრენდის გამყარება. Google-s მაგალითზე, ვხედავთ რომ ამან გაამართლა და მას უამრავი ლოიალური მომხმარებელი ჰყავს. როდესაც წესების დარღვევას გადაწყვეტთ, ეს კარგი მიზეზის გამო გააკეთეთ და ტენდენციების განსაზღვრა ყოველთვის მყარია.